Robisz piękne zdjęcia,

ale nie umiesz ich sprzedać?

Czytaj dalej!

Jesteś fotografką, Twoje ujęcia zachwycają, ale… klienci się do Ciebie nie zgłaszają?

Coś tam publikujesz w mediach społecznościowych, ale właściwie nie wiesz, po co to robisz?

Wrzucasz posty z doskoku i dziwisz się, że nikt na te posty nie reaguje?

Mówienie o Twoich usługach przychodzi Ci z trudem, nie potrafisz sprzedać sesji?

Chodź, pomogę Ci!

Webinary o fotografii warsztaty fotograficzne

Zróbmy test. Czy borykasz się z tymi problemami?

Nie potrafisz pisać tekstów, które zatrzymują na dłużej?

Brak Ci systematyczności i planu w komunikacji w mediach społecznościowych?

Klienci sami do Ciebie nie przychodzą?

Jeśli odpowiedziałaś „tak” na co najmniej jedno pytanie, musisz wiedzieć, że nie jesteś sama. Masz dwie opcje.

Możesz zignorować problemy. Co się wtedy stanie?

Przez chaos i bałagan będziesz narzekała na to, że marketing nie działa.

Twoja marka nie będzie rozwijać się tak, jakbyś tego chciała i nie zbudujesz pozycji eksperta w branży. W efekcie wciąż będziesz miała niewielu klientów.

Nie musi tak być!
Zobacz, co dla Ciebie przygotowałam

Właśnie dla takich osób jak Ty zorganizowałam wyzwanie Bryki z marketingu.

To 5 webinarów, z których każdy trwał około 2 godziny.

Po przejściu przez webinary i pracy z workbookami zrozumiesz, na czym polega opowiadanie wciągających historii o usługach, produktach, ale przede wszystkim o EMOCJACH.

Webinary o fotografii warsztaty fotograficzne

Co możesz zyskać?

Zbudujesz plan marketingowy. Zrozumiesz, że działania organiczne to proces, ciężka praca i nauka cierpliwości, bo na efekty trzeba poczekać. Koniec kręcenia się w kółko, zwalania na algorytm Instagrama, że nie ma efektów. Ułożony plan i systematyczne automatyzowanie działań odciąży Cię i nada Twoim treściom regularność, a odbiorcom poczucie, że wiesz, co robisz i dokąd zmierzają Twoje działania. Nazwiesz wartości swojej firmy, marki.

Zbudujesz samodzielnie strategię biznesu dopasowaną do Twoich potrzeb, stylu życia. Pamiętaj – biznes ma być dla Ciebie, nie Ty dla biznesu. Zaczniesz systematycznie wrzucać treści, na które odbiorcy będą reagować. Będziesz potrafiła pisać teksty sprzedażowe. Dowiesz, jakie treści i formaty wykorzystywać, by zdobywać wymarzonego klienta.

I wreszcie – dzięki tym działaniom zdobędziesz tego klienta! A nawet wielu klientów 😉

Z czego składają się Bryki z marketingu?

Bryki to 5 webinarów:

Jak zostać zauważonym?
Strategia biznesu, marki, usług
Plan marketingowy krok po kroku na 30 dni
Opowieści, które wciągają i pobudzają zmysły
Analiza działań i ścieżka klienta

5 notatek wizualnych

Dzięki notatkom utrwalisz wiedzę

4 workbooki

Nie zostawiam Cię samej sobie.
Do webinarów masz workbooki,
dzięki którym jeszcze lepiej obmyślisz plan działania.

Chyba sama spróbuję to ogarnąć…

Oczywiście, że możesz sama spróbować ogarnąć marketing. Publikować treści, szukać informacji o sprzedaży i storytellingu w internecie – jest cała masa blogów, kont na Instagramie o tej tematyce. Pytanie, czy masz na to czas? Czy nie lepiej obejrzeć webinary, które przeprowadzą Cię przez proces tworzenia planu marketingowego krok po kroku i przepracowanie ich z workbookami?

Czas, który przeznaczyłabyś na przeczesywanie darmowej wiedzy lepiej wykorzystać na sprawne, strategiczne działania.

Możesz poznać podstawy wpływające na algortym instagrama u siebie. Kupić ebook o dobieraniu hashtagów. Poczytać o budowaniu marki osobistej… no dobra! Ale od czego tak naprawdę zacząć?! Korzenie są gdzieś indziej. Bez analizy, kartki papieru i czasu na przemyślenie wizji biznesu, będziesz szła jak we mgle nie widząc żadnych efektów długich godzin przed komputerem i telefonem.

 

Masz mały profil na IG i FB?
Z Brykami zbudujesz rozpoznawalną markę w sieci
i zaczniesz funkcjonować
w umysłach klientów i ludzi z branży

Kim ja jestem, żeby Cię tego uczyć?

Z wykształcenia i praktyki jestem dziennikarką. Pisałam pracę magisterską o budowaniu marki osobistej za pomocą bloga i teorię przełożyłam na praktykę. Przeczytałam już mnóstwo książek o marketingu w sieci, social mediach, budowaniu personal brandingu, ale to nie byłoby nic, gdyby nie było efektu. Zastosowanie poznanej wiedzy pozwoliło mi w 2 lata zbudować rozpoznawalną markę, wystąpić na konferencji reFresh dla fotografów, jako pierwsza osoba wśród polskich fotografek opowiadałam w podcastach Jacka Siwko o fotografii lifestyle i budowaniu marki, moje livy przyciągają na żywo ponad 100 osób, a stories jest oglądane nawet przez 2000 osób! Serwis Fotoblogia w 2020 roku zaprosił mnie do pisania cyklu postów o fotografii lifestyle. To by się nie zdarzyło, gdybym nie zbudowała marki! W październiku 2021 pojawię się w temacie personal brandingu na konferencji Family Unposed, dla fotografów rodzinnych dokumentalnych.

Pandemia zmobilizowała mnie do nagrania swojej wiedzy w przystępnej formie online i cieszę się niesamowicie mogąc oswajać innych z marketingiem.

 

Ilu osobom pomogłam?

  • Sprzedałam 790 pojedynczych dostępów do webinarów
  • Ponad 200 osób kupiło dostęp do pakietów webinarów
  • W Brykach z marketingu wzięło udział 136 osób!
  • 683 klientów złożyło zamówienia w sklepie o średniej kwocie 135 zł
  • Ponad 450 osób działa na grupie Klasa Pani Woźnej
fotograf rodzinny Poznań sesja lifestyle Poznań

Mam dla Ciebie coś jeszcze

Bryki to nie tylko webinary, workbooki i notatki wizualne.

To też lista z pomysłami na Insta Stories

31 pomysłów na posty na Instagramie, Facebooku i wpisy na blogu

Miesięczny planer treści

Tygodniowy planer treści

Audyt strategii po Brykach

Dostaniesz też dostęp do grupy Klasa Pani Woźnej

To społeczność, która dzięki wymianie energii mobilizuje, uczy, pomaga znaleźć koleżanki z okolicy,
ale przede wszystkim cieszy oko i daje wiarę, że da się robić postępy z tygodnia na tydzień.

 

Na grupie działamy nie tylko marketingowo.
Chwalimy się swoimi sesjami i zbieramy konstruktywną krytykę – uczymy się, co można zrobić lepiej.
Co tydzień odrabiamy też zadania domowe, które rozwijają nasze umiejętności.
W końcu to klasa 😀

Dyplom po przerobieniu Bryków

Dostaniesz też dyplom poświadczający ukończenie Bryków z marketingu – przyda Ci się, jeśli starasz się o dotację z Urzędu Pracy na założenie działalności gospodarczej.

Super, ale ile to wszystko kosztuje?

Pewnie zastanawiasz się, ile to wszystko kosztuje. W standardowej cenie, kompendium możesz kupić za 449 zł. Jednak Ty możesz je mieć za jedyne 219 zł!

To zaledwie 44 zł za jeden webinar z workbookiem i notatką wizualną, który standardowo kosztuje 89,80 zł. A pamiętaj, że dostajesz jeszcze bonusy.

Nie musisz wychodzić z domu, żeby mieć dostęp do wiedzy z Bryków. To inwestycja, która zwróci Ci się po jednej sesji lifestyle.

To nie jest chwyt marketingowy – wiem, że tą wiedzę da się wdrożyć w praktykę i działać. Spójrz na Klasę PW!

Wahasz się?

Nie dam rady sama tego wdrożyć

Bez obaw, nie zostawiam Cię samej. Workbooki przeprowadzają i porządkują wiedzę, którą zdobędziesz podczas webinarów. Z nimi ustalisz swój indywidualny plan działania. A jeśli wciąż będziesz mieć pytania, wątpliwości lub będziesz potrzebować pomocy – od tego jest Klasa Pani Woźnej, a której dostaniesz wsparcie nie tylko ode mnie, ale od wielu osób w podobnej sytuacji. Takich, które już rozwiązały te same problemy i chętnie podzielą się rozwiązaniem.

Poczekam do kolejnej promocji

Taka promocja nigdy więcej się nie powtórzy. Cena za Kompendium wiedzy fotografa nigdy nie będzie niższa.

Nie chcę pokazywać buzi i nie chcę nagrywać gadanego stories

W Brykach z marketingu przedstawiam wiele opcji, które masz, żeby działać marketingowo w mediach społecznościowych. Insta Stories i pokazywanie twarzy to tylko jedna z nich. Dzięki Brykom sama ustalisz, gdzie jest granica intymności, której nie chcesz przekroczyć. A kto wie – może dzięki mojemu gadaniu jednak się przełamiesz? Daj mi szansę 😉

Nikt mnie nie czyta? Czy kurs coś zmieni?

Jeśli będziesz publikować treści systematycznie i będą one ciekawe dla odbiorców – przełoży się to na większe zaangażowanie pod postami, większe zasięgi a tym samym na to, że nowe osoby będą Cię odwiedzać. Pamiętaj jednak, że samymi treściami świata nie zdobędziesz. Ty też musisz coś od siebie dać. Komentować u innych. Wyszukiwać potencjalnych klientów albo kont, które mogą obserwować i udzielać się pod postami. To działa w dwie strony. Jeśli Ty nie komentujesz, nie lajkujesz, czemu ktoś inny miałby to robić?

U mnie to nie zadziała

Nie będę Cię oszukiwać, może tak być. Wiesz, kiedy to u Ciebie nie zadziała? Kiedy nic nie zrobisz z wiedzą, którą przekażę Ci w Kompendium. Samo obejrzenie webinarów nic Ci nie da. Musisz wdrożyć rozwiązania. Ja daję Ci całe moje know-how. Co Ty z nim zrobisz, zależy od Ciebie.

Nie mam czasu, żeby to oglądać

A masz czas scrollować Instagram? Masz czas oglądać kolejny serial na Netflixie? Jeśli tak – to masz też czas, żeby obejrzeć webinary. Większość z nich możesz po prostu słuchać, nawet podczas sprzątania, nie musisz być przyklejona do ekranu.

Nie wiem, o czym pisać

I właśnie dlatego kupujesz Bryki! Opowiem Ci o storytellingu, o ścieżce klienta, o strategii marki, wizji biznesu. Co to ma do pisania? Wszystko! Jeśli dobrze przemyślisz marketing, będziesz sypała pomysłami. A na początek mam dla Ciebie listę aż 31 pomysłów na posty do mediów społecznościowych.

Nie umiem systematycznie wrzucać treści

Pewnie dlatego, że brak Ci planu. Z Brykami zbudujesz strategię marketingową i będziesz potrafiła stworzyć plan marketingowy na kilka tygodni do przodu. Po to są Bryki – żebym nauczyła Cię systematyczności.

Mam krótki czas na pracę

Właśnie dlatego nie masz czasu na błądzenie po omacku. Bryki przeprowadzą Cię przez tworzenie strategii i planu marketingowego. Dzięki temu zautomatyzujesz działania. Nie będziesz pisała postów z doskoku, co zajmuje mnóstwo czasu. Siądziesz do tego raz, a dobrze. Zaplanujesz posty na miesiąc i będziesz miała z głowy.

Opinie

Milena o Brykach:

Marta… Jestem po pierwszym webinarze „Jak zostać zauważonym”. Zastanawiałam się, czy ma to sens, czy ktoś jeszcze w ogóle mnie czyta. Tak mnie natchnęło to, o czym mówiłaś, że usiadłam, napisałam post z serca, jak kiedyś, jak na początku. Dostałam dwa wspomnienia w relacjach, właśnie za ten opis… Zbieram szczękę z podłogi i dziękuję To jest jakiś kosmos, że to działa… Jadę dalej z kolejnym materiałem. Mega!

Magda o Brykach:

Ja już mam wizję swojej firmy, „widzę” idealnego klienta. Bryki zmotywowały mnie do rozpisania wszystkiego, ułożenia w głowie. Zmieniłam optykę. Mam konkretne pomysły, kroki, plan. Teraz tworzę stronę internetową i zamierzam wdrożyć wszystko, co nam przekazałaś, a ja przefiltrowałam przez siebie. Póki co włączyłam reklamę na FB i zobaczymy jaki efekt przyniesie. Jeszcze sporo przede mną, ale małymi krokami do celu. Najważniejsze, że wiem, gdzie podążam. Dziękuję Marta :*

Dla kogo są Bryki z marketingu?

Jesteś osobą, która gubi się w mediach społecznościowych?

Masz wrażenie, że nie masz o czym pisać?

Stworzenie planu marketingowego Cię przeraża?

Nie wiesz, dokąd zmierza Twoja marka? Brak Ci wizji?

Chcesz wreszcie ogarnąć ten marketing i docierać do swoich idealnych klientów?

 Jeśli tak, Bryki są dla Ciebie.

Dla kogo nie są Bryki z marketingu?

Nie ma produktów, które są dobre dla wszystkich. Przeczytaj, dla kogo nie są Bryki z marketingu:

📷Dla osób, które znają podstawy storytellingu, opowiadania historii. Jeśli masz zbudowaną wizję marki, biznesu, wiesz kto jest Twoim klientem.

📷Jeśli używasz regularnie mediów społecznościowych, masz dziesiątki komentarzy pod postami, a krzywa przyrostu obserwujących cały czas pnie się w górę, Bryki nie są Ci potrzebne. Ty masz już ten marketing opanowany.

FAQ

Masz jeszcze jakieś pytania? Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane.

Jak długo trwa dostęp?

Dostęp otrzymujesz bezterminowo.

Czy otrzymam zaświadczenie ukończenia kursu?

Tak, po ukończeniu kursu dostaniesz dyplom. Przyda Ci się, jeśli zamierzasz starać się o dotację z Urzędu Pracy.

Ile trzeba poczekać na efekty marketingu?

Nie będę Cię oszukiwać. Długo. Zwłaszcza, że w kursie działamy organicznie, nie uczę reklam. Dlatego właśnie, żeby zobaczyć efekty, musisz uzbroić się w cierpliwość. Publikować systematyczne, ciekawe treści, które trafią wprost do serc Twoich idealnych klientów. Jak to zrobić? Właśnie tego uczę w Brykach.

Czy kurs dotyczy płatnych reklam na Facebooku?

Nie, w kursie uczę darmowych metod, które opierają się na zasięgu organicznym.

 

Czy zrozumiem, jak działa Instagram?

Na pewno Bryki sporo Ci wyjaśnią, jak Instagram działa. Pamiętaj jednak, że nikt do końca nie wie, jak działa algorytm Instagrama. Zwłaszcza, że on cały czas się zmienia. Nauczysz się jednak pisać ciekawe, angażujące treści, a one zawsze są w cenie.

Czy dzięki marketingowi zdobędę klientów w swoim mieście, gminie?

Jeżeli będziesz stosować hasztagi związane z Twoim miastem, ustawiać lokalizację w postach to owszem, dzięki temu możesz zacząć trafiać do osób z Twojej okolicy. Pamiętaj jednak, że trzeba też wyjść poza swój profil. Pisać komentarze u osób z Twojej okolicy, udzielać się w lokalnych grupach na Facebooku.

Pamiętaj, to jedyna okazja, żeby kupić Bryki w cenie 219 zł.

Nie zwlekaj, ogarnij marketing, przyciągaj idealnych klientów

i zarabiaj na fotografii!!

Możesz tak jak ja, z ciekawości, kupować wszystkie kursy, e-booki o marketingu, Instagramie, hashtagach, budowaniu marki osobistej. Tylko co z tego, jeśli nie masz podstaw i nikt nie prowadzi Cię za rękę? W dobie pandemii, przechodzenia dużej ilości osób na działania online, nie ma czasu na zastanawianie się, czy to odpowiedni moment. Za chwilę możesz w ogóle nie wejść w umysły klientów, bo ilość opcji będzie przerażać. Silna marka zbudowana wcześniej Cię uratuje i będzie odporna na wahania rynku.

Wszystkie prawa zastrzeżone @2021 Marta Woźna
Polityka prywatności
Regulamin sklepu